STARTENDE ONDERNEMERS ZIJN VAN ALLE LEEFTIJDEN. INTERNETSTARTERS - TECHNOSTARTERS - STARTERS MET SUBSIDIE. STARTERS ALS COOPERATIE.

donderdag 22 januari 2009

Hoe ben ik mijn eerste bedrijf begonnen



Op deze blog zal ik jullie wat insider informatie geven.

Misschien lijkt het moeilijk om regelmatig iets te schrijven.


Wat denken jullie van de tips van de beroemde schrijver Kipling.

Hij zei ... werk als volgt. Stel de vragen:
What, Why, When, How, Where, Who.


Voor dit bericht interpreteer ik het zo:

What - wat is mijn naam: Leo Verkoelen

Why - waarom ga ik schrijven over eigen bedrijf starten. het antwoord is, omdat ik het leuk vin en steeds op nieuw bezig ben met bedrijven op te richten of anderen te helpen een bedrijf op te richten.

When - wanneer ik door het ondernemersvirus ben aangetast. Al op vtij jonge leeftijd, omdat een groot aantal familieleden een droijf of een hnadelsonderneming hadden. Ik vond het altijd prettig om deze ooms en tantes te bezoeken en te horen van hun business avonturen.

How - hoe ga ik jullie op een ongedwongen manier vertellen over mijn ervaringen ( in de volgende blogs volgt meer)

Where - waar ik woon is Nederland. Waar ik graag ben? Het korte antwoord is dat ik veel gereisd heb en gelukkig al op veel plaatsen ben geweest,

Who - wie zijn de succesvolle ondernemers van de toekomst. De ondernemers die uit de huidige kredietcrisis als bloeiende onderneming naar voren zullen komen. Ik stel het zeer op prijs als jullie me helpen deze personen vroegtijdig te ontdekken.


Leo Verkoelen


Geen opmerkingen:

Een reactie posten